Mogi'z

-- Jag är en tjej, 12-13 år som gillar att fotografera o typ allt. Det är mest en fotoblogg :)

Irland- bildbomb+bild på mii(ful dock)

Publicerad 2014-01-16 22:53:01 i Allmänt,

Delphi Lodge
Utsikt-
Jag fotar dem för att dem inte drar åt helvete när man försöker fota dem
Ja, bjuder på lite bilder med halvt bra kvalle nudå.!! Och jag har faktiskt 2 saker att skylla p...
I somras  (2013) var jag i Irland
Jag har alltid velat åka till Irland för att det .. därför.
Jag min mamma och pappa bilade runt i södra Irland. Det var sjukt fint och ibland fick man se en och en annan åsna, jätteeesötaa.. Bara för jag nämnde dem:
Tyvärr hade dem två inte bra alls.. Som man ser på bilden låg de bråte över hela utrymmet åsnorna hade. Det var litet och låg precis vid vägen, men det började regna så jag hade ingen bra ursäkt till att stanna >.<
Trying to be artsy ..
 
Jag vet inte om jag ska lägga ut fler bilder
 
Har tusentals som ba måste komma upp !
Men när jag ändå skriver om Irland kan jag nog klämma in några av de 384 bilder jag tog..
SÅ ett långt inlägg med bara bilder e väl inte fel !
 Så plötsligt stog en vild connemarahjord intill bilen
 
 
+ Några helknäppa får som vägrade flytta sig ur vägen, så.. För att vara ärlig tvingade min föräldrar mig att gå ut och jaga bort dem men dem bara börja bråka :c Jag såg ut som en idiot säkert. Nej jag gillar inte får .Okej jag skoja men dem e helt dumma i huvet, oftast. Och för jävla dryga
Det var heartbreaking att behöva lämna henne :( </3
och hennes kompis..
 
 

..heheh
 
Nemen nu ska jag stänga av!!
 
Jag hoppas verkligen att ni kanske gillar bilderna jag lägger upp, men jag är fortfarande kanske inte pro..
 
Hare bra
:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela