Mogi'z

-- Jag är en tjej, 12-13 år som gillar att fotografera o typ allt. Det är mest en fotoblogg :)

• 10 notschocking facts about

Publicerad 2014-01-21 17:45:00 i Allmänt,

 

 
1
2. Jag hade helt mörkbrunt hår för några år sedan men nu kan man säga att de e mellanblont
3. Jag skämmer ofta ut mig. För ofta
4. När de finns en person som ja inte gillar som vill va med mig så kan jag ibland för tydligt visa att den ska ta lite avstånd .. c:
5. Jag kommer från Ukraina.
6. Jag har varit tomboy i tkr att tjejer är helt sjuuka.
7. Jag har haft 12 hoppande bönor .. Mobba inte men dem va äckliga ..
8. Jag har ofta tyckt att killar e bättre än tjejer som kompisar !!
9. Jag hatar folk som är kaxiga o tror dem vet allt . Seriöst stör mig så hårt på dem.
10. Tha last oneeee. Jag. Älskar. Och. Kommer. Aldrig. Tröttna. På . Dem. Gamla. Disney klassikerna hahah asså LEJONKUNGEN FTW.
 
<3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela